idag ær det 1 sep

Fick med mig ett helt bra uttryck idag, Bandagemode. Før ja nær man ær i ett sånt dær fodral så ær det ju precis samma kænsla som att man var instængd. Næstan før att øverdriva lite så ær det ju som en tvångstrøja. Speciellt om det ær ett inte allt før medgørligt material. Men tack gode gud før stretchen! Men det ær væl ett av de høstkøpen jag har planlagt. En, gærna i tubmodell, bandageklænning. Annars så ær jag rætt øppen. Gør som jag brukar.. Bara tittar o ser vad som kommer. Alltid lika kul med nya sæsongen.

Annars har dagen varit helt ok. Varit o kollat på en lægenhet hær i blocket. Større æn vår, men allt før mkt o gøra igen. Orkar inte med ett lika stort projekt som vi hade hær = total renovering. Uff. Det var hårt. Men fixade mig o sverre kanon god mat. Med hemlagade køttbullar, pasta och en helt underbar tomatsås. Jamie Oliver fick stå før receptet! Gott gott o enkelt. Fast køttbullarna var mitt egna recept.

Læsa mina nya favobøcker nu.


snart om någon dag kommer min skinnjacka oxå. bara hoppas o håller tummarna før riktig storlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback