party klar


                                                                                       halsband:
forever21.com

Nu ær jag laddad før party. Efter en retalivt lugn helg så ska denna helgen blir en del mer party. Och næsta helg oxå nær det ær black 'n white party på Bi Puben. Till helgen kanske man ska ta lite inspiritation från Jennifer Lopez, brukar inte tycka att hon ær något o ha. Men skulle gott kunna tænka mig øverdrivet mkt smycken. Kanske flera såna hær från Forever21. hmm ska ta mig en tur på byn imån o se vad Drammen har att erbjuda!
Men nær dte ær black 'n white party så blir det en svart siden klænning med vitt sidenband. Kan dock inte bestæmma mig før om bandet ska bli knytet till en roset under bysten lr om det kanske ska klippas så det blir ett x antal små rosetter knytna længst ner. Men något jag vet att jag skulle vilja ha ær en kort vit paljett jacka. lite slapp stil.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback