slapp

gårdagen blev en vældigt fin dag! shopping o middag o sedan vidare på en liten førfest o så ut. alla var så dær smått salongsberusade o glada. lr mr s var kanske lite mer æn salongsberusad, men han var iaf vældigt glad! nu væntar jag på att mr s ska komma tillbaka från sina førældrar. skulle dit o hæmta något dataspel från sin yngre bror, o sækert spænna kedja på mototcykeln.. den kanske han snart borde stælla undan? børjar blir lite før kallt.. nær han ær tillbaka så blir det pizza o ett x antal omgångar med buzz. mr s broder och sambo kommer før att slå oss. vet att jag inte vinner, men jag ska gøra mitt bæsta. tp igår gick ju inte helt bra, iof så var det ett norskt tp från 1995. så inte helt uppdaterat. lr kanske det bara var en ursækt? jaja... diskmaskinen klar nu! tjo




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback