Underbara jacka

jag fick min ellos jacka idag! den var faktiskt lika bra som en den såg ut. kommer førgylla många outfits før mig! helt klart. o inga korta armar. kanon! me like! en riktigt tuff biker blir jag nu hehe, kanske ska ta en tur med mr s på motorcykeln då. han  har en liknade skinnjacka, fast ænnu råare, då den ær sliten o sån. nice. what a couple!
nej nu skall jag væl ut. kan ju inte sitta hær hela dagen, eller det har jag ju inte. skola från 9-12.45 marknadsføring stack jag, h o s hem till mig før lite ekonomi grejer.


me today. sov læng idag. uff. ville inte gå upp. men gick upp. då blir resultatet såhær!

Kommentarer
Postat av: sosso

haj. tack för senast, det var kul ;) du måste komma när det e inflyttningsfest...haha...när man har fått so´ffa o såna grajjer....jaja...tjo


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback