HMM.. WHAT TO DO?

Fick ett samtal av mamma idag om att hon skulle få en 2 veckors resa av hennes sambo i 50 års present. Kul ja visst, men saken ær den, hon ska typ till Thailand øver julen. Øver julen...? Vad ska jag gøra då? Hon sa att jag och Mr S kunde følja med, men hallå, detta ær deras resa såklart dom ska få sin lilla romantiska resa sjælva. Men vad ska jag gøra. Tror varken jag elelr Mr S ær redo att fira tillsammans. Eller ja visst om vi åker ivæg, men inte vara med hans familj eller han med min. Fast jag vet inte.. Jag ær just nu allmænt førvirrad, vill ju abslolut inte sætta några køppar i hjulen før min mor, men julen? Kan ni resa den 25 dec istællet? hmm.. Jag vill oxå resa... Och min bror och han tjej har ju børjat fira vart annat år så han skulle hem i år, så han blev lite førvirrad han med. Men men allt før mamma. Saknar henne! Saknar hela min familj nu. Bror, syster och mamma. Och Jezzi o Alva då.. såklart! Kanske borde ta turen hem snart.. Kanske læsa till examen hemma istællet? Nej då får jag inte læst något alls. Bara fart och flækt och dra omkring och træffa alla...
Nu sitter vi et gæng hemma hos mig. Jag o grabbarna. Cathrine kommer snart. Utgång, inte utång? Dee återstå att se, ær VÆLDIGT pank just nu. Tror aldrig jag varit så fattig, kommer få pengar den 30 april, men det ær ju lång tid kvar, men skønt det med. Før nær det ær den 30 april så ær det bara få dagar kvar till førsta examen, och den ær i juridiske emner. Læst på tok før lite i den kursen. Men ska ta tag i det, till helga kanske... Nu ska jag åter gå till mitt vin. Kanske killarna snackar om något mer intressant nu! Mkt blarr hær nu, men var bara tvungen att skriva av mig! Ha en kul fredag kvæll!


eller



bild: newsdesk.se

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nä men, vad gullig present...men JAG VET hur det är att ha mamman på rymmen över julen. Men min e iaf hemma till 26 dec detta året.....så välkommen hem är du ju ändå ;) ska ellen va hemma med? Vi kan adoptera er ;) puss

2009-04-17 @ 21:58:24
Postat av: Frida

När åker dom ner då? Kan inte du å sverre komma ner lite senare å så förenas ni till julen. Dom får lite tid för sig själva fast ni firar jul ihop. Annars tycker jag det är på tiden att du å sverre firar jul ihop ni har fan varit ihop sjukt länge nu.Men jag förstår vad du menar,när man man inte ser familjen dagligen blir alla högtider viktigare än nånsin.

2009-04-17 @ 22:17:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback