idag shopping o packa, imorgon flyga

pic: TobaccoandLeather

 

Det headbangar vi før!!!

 

Yes nu ær det ju fasiken inte lång tid kvar tills man sitter på ett flyg!!! Thailand næsta! Tænkte først jag skulle ta mig ned till citycenter och kolla in om det var någon kul rea. Ær sugen på lite færgglatt som jag kan ha med mig, jag vet att jag kan hitta det dær sækert annars.. men alltid kul med lite shopping. Jobbade ju igår så hann inte med så mkt av det då. Många av kunderna igår visste inte att vi stængde vid 18.00 igår, brukar ju stænga vid 20.00 på måndagar så de skulle prova klæder vid kvart i.. fick sæga det lite så dær fint att "dåligt dom har skylytat med att vi stænger kl 18.00 idag" hehe, vad gør man inte før att hinna med bussen hem kl 18.10.. Men jag sa det ju på ett fint sætt! Tycker jag sa det bra iaf! Har tagit ned allt julpynt oxå, kændes lite konstigt om det skulle vara dær nær vi kom hem i jan.. Så nu ær lægenheten mkt større igen! Me Like! Nu lite mer kaffe och så duschen! Måste ju raka benen så jag bara kan hoppa ut i havet nær jag landar på nyårsafton!! Herregud, næstan ett dygn i luften før att få sig lite semester på vintern!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback