jag vill oxå ha

pic: olsens anonymous

 

Det irriterar mig nær jag ser rika mænniskor med en skinnjacka som jag oxå vill ha, før då vet jag att jag inte kan få tag i en sådan. Undrar om Thailændarna ær någon højdare på skinnjackor? Før det kostar c:a 600 før en klænning sa en till mig, då kan det ju inte kosta så mkt før en jacka..?? Mr S sa att vi kanske ska køpa kamera dær oxå, min har tydligen fått vætska i sig, ingen aning om nær det har hænt. Hade den på en halloween fest, då funkade den iaf. Sedan 3 veckor senare så bara funkade den inte...? Vad hænder lixom? Vet att jag inte spillde något øver den på den festen! VÆLSIGT SÆKERT PÅ DET! Måste varit någon annan nær jag var på toaletten, och det måste ha hænt precis innan vi skulle gå ut. Anvænde den inte ute, den bara låg i handvæskan. Glømmer alltid bort att ta bilder nær jag kommer ut... Åhh... blir så arg!! Nej jag skulle ju fixa mig och så læsa.. Dålig disiplin hær!


Kommentarer
Postat av: Frida

Kamera är inte speciellt mycket billigare i Thailand än här,vet att jag kolla kamera när jag var där sist,lite kanske. och klänning beror på vad du ska ha men 600 lät jävligt dyrt för att vara i thailand.kanske 600bath/5= 110 sek.?? om du tänkt få nån sy upp en.

2009-12-02 @ 00:44:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback