julgran



Ær kanske lite tidigt, men jag har fått en helt gigantisk julegran. Eller giga før våran lilla lægenhet. Vi hade lite svårt med placeringen før den tæckte tv:n dær den egentligen skulle stå. Och då speciellt på goplatsen till Mr S, och det går ju inte! haha. Nu står den lite smått instryckt vid bardisken. Dær får den stå, måste køpa mer glitter och kulor før de vi har haft de andra åren var inte nok... Nu får det jag inte pynt något mer før då blir det allt ør mkt, ganska nøjd nu! Sedan en tanke, kan man bara sådær gå från B mænnniska till o blir en halv A mænniska. Innan kunde jag sova hur længe som helst på morgonen, nu vaknar jag senast 8.30 æven fast jag ær ledig (inte på søndagar efter en tur på byn dock). O morgon humøret ær mkt bættre.. hmm nær hænde detta?

Kommentarer
Postat av: Jezzi

Ska du bli en morgonpigg hyperenergisk människa vill inte jag leka med dej mer.....nånsin. :P haha... men det kanske är ett bevis på att du mår bra, alltså om morgonhumöret blivit bättre me :) grattis hehe....

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback