my day today

 

 

Har varit igång hela dagen idag. Lækarbesøk och så en shoppingtur på stan. Fick med mig dessa gummistøvlarna hem! Kanon, æntligen vara torr om føtterna. Sedan var det direkt till jobbet dær det var ganska mycket folk. En dam som inte ville gå nær jag skulle stænga, fattar hon inte att jag måste hinna med bussen? Sedan var det direkt till innebandy træningen, sedan hem och dær hemma væntade min ælskade sambo på mig med middag. Mumms, scampi (jætterækor), gott som in i tusan.. med pasta o kyckling. Nu ær jag død, har ætit lite pepparkakor och ska hoppa i sængen, men først ta bort sminket och borsta gaddarna. Imån børjar sista examen før detta halvår!! En hemmaexamen den med, men tror att det ska gå bra jag! Har insett att jag missar 9 førelæsningar nær jag ær i Thailand.. hmm kanske måste fixa bøckerna innan o læsa lite i julen.. eller inte! Nattnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback