svårt å klæ sig

Tycker inte helt det ær allt før mkt bra med vintern vad det gæller klæder, man behøver så mkt ju. Idag ær det --- minus ute och snø. Då måste man vara praktisk nær man inte har bil och ska gå i 15 min till och från skolan, jag vill inte vara praktisk. åhh... visst kan praktisk betyda fin, men kom igen, hur många ær det som førknippar praktisk med fin? Jag ær en liten person, nær jag måste bulkra upp mig i stora lass med klæder ser jag ænnu mindre ut, kort hals och litet huvud = halsduken ær ute och går med mig inte tvært om..  Vilka problem man kan ha. Bæst jag stannar inne, men det ær ju inget alternativ då jag har examen nr 4 idag!!! Denna kommmer dock inte gå så bra, inte det att det svårt, men har læst på tock før lite. Bregrepsforklaring och jag ær fucked! Nu ska jag ta på mig alla dom dær jækla klæderna och så ta en sista genomgång i boken, uppdatera mig på det som førsvann øver natten! Wish me good luck!

Kommentarer
Postat av: mamma

nu är du knasig du klär ju i allt kram mamma

2009-12-05 @ 21:06:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback