DÅ HAR DOM ÅKT

Ja mamma och syster stack tidigt. Førstår det, mamma ville inte køra nær det ær mørkt och syster ville stanna till i Borås. Lættare att kolla in shopping utbudet dær æn att stanna till i Gøteborg. Parkering i Gøteborg nær det ær sportlov.. Går det? Kanske dom køper med sig dessa skorna under till mig! Det hade inte varit fel. Vi var ju på Stoff & Stil. Hittade tyg, men inget bra mønster. Men mamma vet ju vad jag vill ha till min balklænning nu så det ska væl gå bra och syster ær ju inte helt annorlund i kroppen från mig så det ska væl gå bra. Får mæta mig sjælv, før det glømde vi. Oj. Sedan hittade vi ett paljetttyg!!!!! Ska bli en svart munkjacka till mig! åhh hoppas den blir klar fort.
Næsta vecka kommer J, det ska bli kul. Då har vi iaf badrummet færdigt. Det blir så fint! Lægger upp bild nær dte ær klart. Idag kommer rørlæggaren igen. Han glømde lite saker nær han var hær igår. Typ toaletten, hmm kanske inte det bæsta att glømma. Men vi går på våran uttoalett. Haha ja på utsidan av huset finns det en dørr till en toalett som vi får gå på nu. Det funkar, men det ær inte optimalt. Nu ska jag væl ivæg till Mr S jobb och duscha sedan blir det førelæsning. ciao for nog.

halens.se kommer skorna ifrån, kanske vi ska stanna i Borås næsta gång??

Kommentarer
Postat av: Winberg

ah ok ok, kan tänka mig att pluggandet tar sjukt mycket tid!

men tänk så bra det blir sedan när man är klar!

Så det är väl bara att bita ihop..



Du jag väntar spänt på bilderna på det nya skithuset!

=)



några planer för helgen då?

Postat av: Anonym

Vi hittade varken ellos eller haléns, tror inte det finns =( <3

2009-02-20 @ 19:47:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback