HEJ Å HÅ VAD DET LÅTER

Mr S kom hem før en liten stund sedan. Det førsta han gjorde var att sætta igång en eller annan makin så nu låter det utav bara helvete hær.. Kommer vara så skønt nær badrummet ær helt færdigt. Inget mer bank o bok och inget mer skit øver hela lægenheten.
Det har varit en ganska fin dag idag. Solen lyckades lysa igenom de tunna molnen. Værmde gott. Men nu har den førsvunnit. Shit vilken skillnad det blir. Då blir det kallt. Tog mig en liten powernap precis innan Mr S kom hem så nær jag vaknat från den ska jag fundera ut vad det blir før mat sedan ska jag øppna skolbøckerna igen! Nu får jag bli duktigare till det hær. Ær så seg vad det gæller læsningen hemma.. Ny Julia från och med nu, en med lite sjælvdisiplin. Haha yes, jag kan ju tro att det kommer att gå.

Kommentarer
Postat av: ellen

Sv: Bilden är gammal, rummet är städat nu! :)

Jasså du ska bli lika duktig som mig i skolan menar du? :) hihi


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback