IGÅR VAR JAG SNÆLL

Japp det var jag. Tænkte att jag skulle fortsætta på den traditionen jag børjade med førra året så jag bestæmde mig før att gøra semlor till Mr S vænner.. Det var mkt uppskattat, vilket gjorde mig glad! Mr S har kommit långt på badet nu oxå. Bara lite småsaker som ska på o upp o skruvas åt. Sedan ær det helt færdigt! Han har varit så himla duktig! Min handyman!! Nu ska vi fortsætta med detta caset i Forbrukeratferd som vi håller på med. Hoppas vi kommer långt idag och inte behøver jobba så mkt næsta vecka. Ja tack till det!


Kommentarer
Postat av: Ellen

Ja det är så synd om oss syster. Som är så sjuka!

Krya på dig!!! Puss&Kram <3

Postat av: Frida

Fan vilken bullmorsa du är då :) såg jävligt gott ut,åt en igår :)

2009-02-25 @ 22:25:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback