GLAD SOM IN I TUSAN!

Badrummet vårat blir så fint! Fogar nu! Alla bitarna faljer lixom på plats! jiiiihhaaaa! Denna dagn har mest kretsat kring badrummet så som vældigt många dagar i det sista. Men på onsdag kommer rørlæggare så då ær det mesta klart. Det vi har kvar efetr att han har varit hær ær bara duschdørrar och tvætmaskin. Synd bara att det inte hann bli klart tills mamma och syster kom! Ja før dom komemr imån. Tid det vet dom inte æn. Det får vægarna avgøra.. Nu håller jag på att stæda och tvætta klæder. Inte så kul. Men ibland bara måste man! Och detta ær ett måste! Førsøker att hålla Mr S och hans pappa från de ytor jag har stædat. Inte så lætt ska jag sæga dig! Kanske måste ta allt en gång till imån.. Nej hoppas inte det!

Kommentarer
Postat av: Winberg

nej första dagen är i morgon, så önska mig

lycka till ;o)



ah ok hur länge har du pluggat då?

kram

Postat av: Winberg

Spännande, jag önskar det fanns något

som jag kände att de här vill jag verkligen

plugga.. men inget som lockar just nu haha

för nu vill jag bara jobba och jobba! =)



Badrummet? Status?

är ni duktiga eller?

släng upp bilder så man får se tokmaja!



puss och kram

2009-02-17 @ 23:42:55
URL: http://ihuvudetpawinberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback