SØNDAG 22 FEB



Idag hoppar jag omking i en klænning jag hittade på rean på BikBok. 99:- som hittat. Vældigt skønt med stora klæder och leggings nær det ær søndag. Ær ganska glad før att jag drack så mkt vatten nær jag kom hem igår. Det hjælper verkligen! Mår helt prima! Jag lyckas ju annars få en huvudværk pga att jag har vætskebrist. Men inte idag! Vatten vatten vatten! Det hælper! Kan jag komma ihåg det næsta lørdag oxå? Nej det får J gøra åt mig! Så kul att hon kommer på torsdag. Længtar! Nu kanske jag ska læsa lite. Har stædat klart før dagen nu tycker jag..

Kommentarer
Postat av: Jessica

Men hallå, glömde du att jag är äldre än dej, alltså har jag redan blivit siiinajl, alltså kommer jag glömma dricka vatten åt oss båda. Haha... men jag ska bara dricka godis.... White Russians :D så ladda med is baby!

Se ya SOOOOON!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback