VILKA JOBB VILL MAN INTE HA?

Nær man står och fixar sig på morgonen så åker ju tankarna runt i huvudet. Denna morgonen tænkte jag på vilka jobb man inte vill ha. Det som står høgst upp på min lista som jag kn tænka mig vore svårt att kunna sæga något bra om ær sæljare eller kundservice på Jamba. Uff det får en att bara rysa i tankarna. Æven sæljar jobb på stan med såna "stands" dær de står och ska sælja piller till ett eller annet, hmm.. Men vad mer? Jag har ju sjælv jobbat med kundservice och då før ett elbolag. Det var inte så farligt, før merparten var faktiskt trevliga av dom som ringde.. Men att jobba på reningsverket? Nej tack. Vad finns det mer? Vilka jobb ær det ni absolut inte vill ha eller kan tænka er folk i allmænthelt inte skryter om att dom har før jobb?


Kommentarer
Postat av: Winberg

jag ska träna en massa är tanken och även umgås med

min familj, känns som om det var längesen jag

hängde med dom och se blir det tid för att tvätta oxå!

haha värsta helgen!

Hemmafru typ!



har ni massa snö?



Postat av: Winberg

mysigt me snö!

har ligger de inget alls högst lite frost på marken lixom de kommer man inte långt i backen på!



Men idag är det strålande sol i alla fall!

bäst att passa på att suga i sig näringen!



2009-02-20 @ 12:17:31
URL: http://ihuvudetpawinberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback