Confessions of a Shopahlic

Nu længtar man inte bara till mars før att det børjar bli vår då, men utan oxå før att då kommer denna filmen: Confessions of a Shopaholic. Kan nog vara bra, lite sån inspirerande och man beøver inte tænka så mkt film. Passar mig utmærkt! 27 mars 2009 slæpps den iaf i USA så får vi se nær det kommer hit till Norge. Har inte ens sett Twilight æn, nu har den ju kommit. Men ær allfør trøtt før att orka se det ikvæll.. Eller kanske vi ska!?! Ja kanske.
Hittills har dagen innehållt både paradiso och inferno. Statistik førelæsning i 4 timmar på morgonen gør væl ingen glad, mest førvirrad sedan gick jag o C ned till stan før en titt och lite lunch! Det var mysigt! Fick hem jackan från Ellos idag oxå, jag har ju inte værldens længsta armar o inte tjockaste heller så kan sæga att pssformen dær var noll. Den var fin om jag stod med armarna i kors.. kanske man kan sy in?? hmm tror inte det blir så bra. Jaja.. Nu væntar jag bara på bikinin oxå, men den kommer i slutet av februari. Nu slappa lite till sedan kommer Mr S hem från lønningspilsen och vi ska laga hemmalagad hamburgare och gottis! Så får vi se om det lir bio ikvæll eller vad det blir!!
Måste sæga att det var vældigt kul att se G och C igen! Nu får dom inte åka ivæg igen!

Bilder från filmen:


Kommentarer
Postat av: Dizturbia

åh marknadsföring alltså, kul!

så jag antar att du stor trivs i Norge?

kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback