Då & Nu

Birgitte Bardot



Det ær en dokumentær om henne, dær hon berættar sjælv, på SVT2 just nu. Nu vill jag ænnu mer inte blir gammal. Har ångest infør att bli gammal. Och jag fyller endast 23 i år.. herregud.
Har varit ganska duktig idag. Har dammsugit och skrubbat golven sedan var det lite skolarbete. Nu slappa ett tag sedan ska jag væl ta tag i lite skolarbete till. Har inte någon større lust att gå ut. Snøn bara far runt runt.. Snøar som bara den. Och jag som kunde tænkt mig vår nu. Fast det passar ju ganska bra om det ær snø i feb før då ska ju BI ha akedagen! Då måste vi ju ha snø... annars kan det bli svårt och åka på skjærtlapp. hehe. Nu lite lunch.

Kommentarer
Postat av: Dizturbia

Yes jag bor kvar i sthlm, Kan nog aldrig riktigt

komma härifrån haha!



Jasså så du har hittat dig mc,dreamy i norge alltså?

härligt!!!!



Jag var ju faktiskt i Oslo 17 maj förra året och var mycket onykter, riktigt trevligt!



Någon kontakt med min gamla bror då?

kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback