EN TRØTT JULIA

Nu ær jag så trøtt att jag inte vet hur jag ska kunna hålla øgonen øppna. Tror faktiskt att jag ska gå i sæng snart. men kan inte det helt æn, Mr S håller på inne på badrummet å skruvar och låter. Inte direkt lugn och ro hær nu. Fast så trøtt som jag ær så kan jag nog somna ændå. Dagen idag har varit en helt okej dag, gick upp kl 8 satt o slappade och gjorde sedan lite saker som skulle gøras innan skolan. Gick ner till stan med G innan førelæsningen och køpte mig den væsten från BikBok jag vill ha, svart mocka med fransar 99:- (førr 499:-) helt okej. Tyckte dne var lite kul. Sedan førelæsning och sedan var det då dags før det jag længtat efter så længe, førsta innebandy træningen før Drammen studenterna.  Gick bra! Duktiga var dom! Sedan duscha, mat och så hem till G før att kolla på Borettslaget, Vi ska ha det som case i Forbrukaratferd. O nu hemma. Hærligt. Imån blri det kamp med handbollslaget. Hoppas jag ær mer vaken då. Haha nu visade Mr S stolt upp sina nyinkøpta verktyg. Killar.. haha... Men han ær søt ændå.. Min handyman! Så duktig inne på badrummet så! Nej nu ska jag kolla igenom nya Costume och sedan lægga mig i sængen. Nattnatt. Om ni inte ær helt tøtt æn kan nu kolla på denna videon... Rætt kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback