JA TACK


La Redoute 649:-


Okej att de kanske inte går att anvænde just idag.. eller om en tid framøver, men fy fn sæger jag bara! Me like! Kanske man ska bestælla. Mr S blir inte glad då. Ska spara pengar,, hmm går inget bra! Haha!Ær mer kul att shoppa ju. Amen på det! Men det kommer væl sækert liknande skor i butik till våren! Då ska jag køpa.
O Jezzi, du borde hålla dig uppdaterad på vad det kommer att blir før væder før hær just nu ær det vældigt mkt snø. Och tydligen ska det komma en del till. Inte så kul! Vill ha vår!!
Igår kvæll så var vi i en skidbacke och åkte på svarta sopsæcker. Det var skitkul och gick asfort! Fick snø øver hela mig.. Smink ær inget jag rekomenderar att man har på sig uner sådana aktiviteter. Men jag gick ju bara ut direkt efter maten. Fick helt enkelt hjælp med sminkborttagningen før kvællen, G och M oxå! Hehe. Och nær jag skulle lægga mig så upptæckte jag något. Fy sjutton vad ont det gjorde på rumpan/svanskotan. Tror att jag till o med ær blå på korsryggen. Men det var så ju så kul. Så jag kan leva med denna smærtan som fortfarande finns. Nu øppna en skolebok och sedan ett avsnitt Heroes igen! Me like! Mr S med! Imån træning! Duktig Julia! Ha en trevlig kvæll!

Kommentarer
Postat av: Dizturbia

GRYMMA SKOR!!! =)

tror jag e förälskad!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback