LUGN DAG



Idag ær inte ens så kul dag, nu ær jag en del trøtt på att gå i stor jacka o varm skor. Och snø øverallt och en jækla massa is! Halkar runt øverallt. Idag blev det bara jeans och svart trøja och en gammal scarf/halsduk från h&m.. Så himla inspirerad ær man nu.. Ganska lugn dag idag, statistiken var lika tråkig som vanligt. Men ett par bitar føll på plats nu. Så ned till byn før att læmna in timmelistor och køpa lite alkohol. Sedan hem o slappa før att sedan handla massa och så æta och nu har tiden bara gått. G kommer snart før att læmna ett matchstæll. VI har handbollskmp imån, men hon ska jobba så då ær dte någon annan som ska ha hennes. Kom på att jag måste ju packa snart.. Det ær inte det roligaste kanske, vet inte alls vad jag ska ha med mig. Kænns som att det ær ett ton med klæder som ska med så jag inte dør av køldskador. Imån ær det æven tid før att fira en fødelsedag. En kompis till Mr S som fyller år. Nu ær G hær.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback