SØNDAG

Søndagar ær inte den roligaste dagen i veckan direkt. Ofta ærman så trøtt o slut efter lørdagkvællen o resten av veckan. Idag ær jag faktiskt ganska pigg, men av gammal vana så blir det att man slappar på soffan. Ser på dålig tv, læser tonvis av tidningar och surfar en massa på nætet. Men nu ska jag ta tag i lite saker, massa damm som ska bort och sedan kolla øver vad morgondagens førlæsning har att erbjuda. Før att sedan återgå till lite tidningslæsning.
Igår var kvællen vældigt lugn før mig. Var ganska trøtt efter dagen på stan så var hemma vid halv två. Men det hindrade inte mig från att sova alltførlænge.. Nu stæda lite innan Mr S kommer hem igen før då ska han væl skita ner igen.. Man har det inte lætt! Næsta søndag vid den hær tiden så sitter jag och tar mig en øl tror jag nog, en kall øl i det iskalla vædret... Hemsedal here we come! Nice.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback