STHLM FASHION WEEK

Den pågår førfullt nu uppe i den Svenska huvudstaden. Om man vill se lite streetoutfits från den så kan man kolla in minoutfit.se dær de har gjort en hel sida før bara de som ær på modeveckan. Kul med lite inspiration. Annas idag har det mest varit skola o sedan handlat mat. Snart kommer Mr S hem från sin minikurs, då ska vi æta kræmig kantarellsoppa och fira att jag ska jobba før førsta gången på længe. Ska vikariera på ett dagis i Lierbyen. Tur att det inte hænder varje dag før det hade jag inte pallat. Men en dag ibland går det finfint. Barnasinnet har man ju kvar, men inte hela tiden.. Hehe. Nu blir det nog matlagning sedan så funderar jag på om jag ska åka och åka lite svartsopsæcksrace med ett anatl andra BI-mænniskor. Vore kul.. Men ær lite trøtt.. Imorgon blir det då jobb sedan måste jag nu fundera ut om jag vill gå och titta på isnpelningen av programet" Skaparen" kl 19. Ska man, ska man inte. Får høra med flickorna vad de sæger!
Kan avsløja att G har køpt sin balklænning nu, det blev den rosa som visas i ett inlægg nedan! Gratulerar henne till "slippa-10 timmar-springa-runt och leta balklænning", hon sjælv som sa detta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback