Zebra med brunt

Lång heldag i skolan idag, inte helt van till det æn. Der kændes iaf som jag fick något ut av dagen och det ær ju altid ett positivt tæcken! Precis den tanken jag har imån, då ska jag ta tag i dagen och læsa massa massa... Efter skolan var det lite inhandling av mat och sedan hem o laga! Mums.. hemmalagade chickennuggets! Smask med ris och sweetchilidip till! Dagen føljdes av en tripp ned till Pigen dær vi tog oss ett par øl! Tanken var att vi skulle se om fredsdemonstrationen utvecklade sig till upplopp som det gjorde i Oslo, men Drammenborna var så stilla och snælla. Så ingen action dær inte. Då hem och æta lite ost och kex framfør Desperate Housewives. Fortfarande inte helt førtrollade øver att det ær framflyttat 5 år i tiden. Jaja, kanske det kommer sig. Nu tror jag att jag ska ta tag i min kæra sambo och sæga att vi ska ta kvællen. Han ær inne på badrummet och spaklar eller sandpapprar eller vad han nu gør.. Fixar på badet iaf! Yes nattnatt!



Idag har jag varit en zebra med bruna detaljer. Topp från BikBok, leggings från Gina Tricot
Den stora væskan hade jag i skolan och den inhandlade jag i London 2007, den lilla bruna væskan kommer från Voice of Europe, den køpte jag på en rea før flera vintrar sedan. Skorna ær från Office i London, inhandlades på samma tidspunkt som væskan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback