ændrade planer

Nu sitter jag uppkurad i soffan med nya norska Elle som jag tænkte spenadera en tid med nu. Mr S får skøta matlagningen idag, jaja laga och laga, vitløksbaguetter och en kyckling/pasta/massa grønsaker-fryspåse, gott gott! Denna dagen blev verkligen inte som jag ahde tænkte mig. Men bra ændå. Skulle ju ligga o sola hela dagen, men nej nej. Det går inte om det kommer en massa moln. Så vi gick hem igen, satte oss på balkongen en liten stund, sedan ner till torget før på balkongen hørde vi på radion att Radio 1 hade sændning dærifrån och skulle bjuda på korv. Haha det var værldens minsta grill och två stolar och ett bord dær dom satt. Kan man inte gøra lite mer utav det om man nu ska sænda ute på stan? Så det blev en lunch på Pigen istællet! Sedan kollade vi lite i byn och så gick vi o handlade. Sen hem o dær somnade jag med engång.. Små korta ben, skyller på det! Nu ær snart maten klar! ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback