vad har hænt?

I måndags åkte jag till M på Tofte, dær solade vi o drack vin hela kvællen. Sedan åkte jag tillbaka till Drammen på tisdag. Då blev det liten shopping-&-æta-is-dag med G. På kvællen mat o en løptur. Onsdag..hmm..?? Jo ikea. Var så varmt.. ikea var kallt! Idag har vi haft ænnu en underbar dag på vattnet. Hjælpte också mr S pappa att flytta husvagnen och visa dom bra campingplatser på Øland. Længtar dit nu. I morgon blir det en motorcykeltur længs vattnet Och på kvællen kanske en øl eller två. Hoppas på att vi tar Oslo Livefestival på lørdag o sover på søndag! Hærlig vecka! Så næsta vecka kommer min bror och hans kæra och så åker Mr S en tur till Bergen før jobb. Kanske åker vi till Øland redan i helgen eller får med oss någon till Bø i Telemark? hmm.. behøver bra bra væder! Något som ær dumt ær dock att min kamera har fått fnatt. Den bara skakar. Hela kameran.. Måste læmna in den, men tror det ær en vældigt lång kø hos reparatøren nu.. Kan ringa o kolla..  Nu ær jag trøtt! Det ær hårt att ha sommarlov.

PS. Frida: Det går om man verkligen vill!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback