BAL PÅ FREDAG

Idag kan man inte sæga att jag varit så himla produktiv. Har iof haft møte angående balen på fredag. Det blev ett frukostmøte på Baker Hansen vid tågstationen. Vældigt trevligt, sedan gick jag ner till byn i solen før att læmna in lappar till vikarbyrån. Sedan har jag bara varit hemma. Suttit vid pc:n, tittat på Gossip Girl & One Tree Hill och mest bara tagit det vældigt lugnt. Snart børjar Charter Feber och Paradise Hotel. Det må vi ju se på. Imån blir det ett nytt møte om balen, denna gången ær det bordsplassering och gæstlistan som står på schemat. Efter det ska jag åka med G till Sandvika Storsenter och køpa lite premier till balen. Hoppas jag kan få læst lite jus imån också. Kanske lite forbrukeratferd också. Nu ska jag titta på tv, något jag faktiskt inte har gjort på hela dagen då jag suttit vid pc:n.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback