DÅLIG BLEV OKEJ

Vaknade inte med bæsta humøret idag, Men efter en kaffe o kanongod smørgås med brie & salami med G o C børjade humøret gå uppåt. Sedan så kom Mr S hem o han var rætt søt o maten vi lagade blev god så nu børjar det bli en del bættre! Ætit lite efterrætt nu också. Laddar upp infør Paradise hotel som ær ikvæll! Æven fast jag kanske inte vill se det så måste jag før det ær det som ær "the talk of the town" hær nu. Så ska man følja med så måste man! Hehe. Nu ska Mr S på træning o jag ska organisera mig lite infør morgonens førelæsning i macro økonomi..

Kommentarer
Postat av: Frejda

Men Julia,seriöst du kan inte mena allvar att du ser på Paradise Hotell? Borde heta Tragiska hotell.

2009-03-16 @ 20:48:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback