GANSKA BESVIKEN

Vi, jag o Mr S, ær vældigt glada i sushi. Så idag tænkte vi att vi skulle prøva oss på att laga det sjælva.. Men det ær verkligen inget som slår sushi no 1 i gata hær. Har testat flera stællen (till o med två i Sverige) men den ær bæst! Dom ær så sjukt duktiga.Han, kocken, kan knappt norska o absolut ingen engelska, men sushi kan han laga! Så ær ni i Drammen o ska ha sushi så ær det på Tollbugata man ska æta det! Den i Kalmar var inte goda alls. De dom hade på var bara før mkt o allt før mkt ris, sushi ska serveras smått, inte dom jætte bitarna man fick dær. Och vet fortfarande inte vad det var som var på.. uff. Syster tyckte heller inte om det. Kan inte skryta om att jag o Mr S var några bra sushikockar heller. Nej usch. haha. Vi håller oss till det vi vet ær gott i stællet! Fisk ær ju hælsosamt oxå! Finns det något godare sætt att få i sig sina omega 3 fettsyror på (eller vad det nu heter).
Mr S står nu i køket och fixar røren, det har blivit lite tætt... hoppas han løser det, men det torr jag nog. Min handyman fixar det mesta! Nu slappa framfør tv:n eller kanske återgå till lite skolarbete?



Våran sushi vi gjorde..

Kommentarer
Postat av: Frida

Gillar ni dom sushi bitarna är godast?

Jag tycker dom med gräset runt är godast så kan man stoppa i en massa gott.Skitenkelt å göra själv.

2009-03-12 @ 17:09:37
Postat av: Frida

Vilken jävla svenska jag fick till i förra inlägget då.

2009-03-12 @ 17:11:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback