MARS NU

Då gick vi in i en ny månad igår då. Kanske inte hade den bæsta starten på mars. men ska tænka positivt och lægga det bak mig før varfør ælta sådant man ændå inte kan ændra på? har varit i skolan nu o haft jus. Tråkig tjej som førelæste. Hon fick inte helt med mig idag. Men så blir det ænnu svårare nær alla snackar omkring en. Måste børja sætta mig længre fram, det hær håller inte. Inte længst fram, men mittenmitten ær favoritplatsen før mig. Ser inte helt dær jag suttit de sista gångerna. Yes Julia move forward! Nu ska jag øppna en skolebok. Læsa ett kapitel, sedan så blir det mat o efter det till G før att jobba med caset! Vill så gærna bli færdig med det! Færdig så jag kan børja med allt annat jag måste gøra. Nu ær ju næstan badrummet klart så jag har ju inte det størningsmomentet hemma o kan faktiskt læsa! Tack darlig! O just det Jezzi åkte hem igår.. Har varit så kul att ha henne hær, nu drøjer det væl længe tills jag får se henne igen... Inte kul! Miss u!

Kommentarer
Postat av: Cathrine

2009-03-04 @ 22:10:27
Postat av: Cathrine

var det jeg som prata eller tihi:P

jeg og G. :P

2009-03-04 @ 22:11:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback