SOL SOL SOL

Idag ær det hærligt væder ute, ingen førlæsning idag, men har ændå varit tvungen att sitta inne hela dagen før att gøra en massa skolskit. Må man så må man! Nu har jag en tanke om att gå ut i vædret en stund innan jag møter Mr S før en handle tur. Kanske jag skulle lura han till att ta en kaffe i solen!?! Det ær ju fortfarande en massa snø øverallt, men det kænns i luften att det snart kommer att bli vår! Åhh vad jag længtar! Uteservering. Læsa på balkongen. Promenader. Ta fram cykeln. Tunnare jacka. Nej nu ska jag ut i studsa, Mr S har fødelsedag på fredag så har en del att fixa tills dess!

Bild från balkongen

Kommentarer
Postat av: Ellen

i svergie snöar det igen, har kommit några flingor här och i stockholm är det typ en meter, flera krockar varje dag! sjukt, jag som trodde våren kom?

Postat av: Anonym

Här på Vest sidan har vi SOOOOOL and NO SNOW!!! :)

har dock regnat typ hela veckan kan ju vara därför.

2009-03-11 @ 19:05:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback