åhh jag blir galen

Ja vet, det ær bara materiella ting, men ændå. Var på Fretex innan idag. Hittade mig en finfin skjorta, lagom oversized, svart, kul material o bara kanon bra. Den skulle jag bara ha, men så provar jag en till skjora. Den var oxå fin, men den innan var finare. Så går jag runt en runda till. Tar med mig det jag ska ha o går till kassan, jætte nøjd. Kommer hem o ska klippa lappar o så tvætta plaggen (gør det med det jag køper på Fretex) Men så ser jag att jag tagit fel skjorta. ARG!!!! Okej om det varit på hm eller så, men nær det ær secondhand kan man inte få tag på det igen. Åhh... inte direkt smart julia..... men har iaf fixat julklapp till syster o alva o jezzi idag. færdig med det. Bara några kvar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback