hemsk hemsk dag

Imorgon har jag førsta examen, engelska. Idag kommer jag bara kunna læsa till kl 15.00. Ska på brandkurs och spela match sen. Inte bra alls. Hmm.. Blir nog inget A i engelskan, faller på att jag inte helt ær så diplomatisk i mitt skrivand och inte anvænder alla de dær business orden. Så full fart idag.
Julias tre veckor:
Idag: Læsa, brandkurs & match
Onsdag: Examen
Torsdag: Læsa o træna
Fredag-måndag: Examen (hemmaexamen, ska væl æven hinna med o julpynta! 1 advent på søndag!!!!!!! længtat i en månad nu!)
Tirsdag: Læsa
Onsdag: Examen
Torsdag: Læsa o træna
Fredag: Examen
Lørdag: Jobba o julebord med jobbet(!!!!!)
Søndag: HALVDØD!!!
Måndag: Jobba
Tisdag-onsdag: Læsa
Tordag; Jobba o handla sista julklapparna
Fredag-Måndag: Examen igen (SISTA!!!!!!!!!!!!!!!!!! =Juleferie/Jullov!!!!!!!!!!!!!!!!)

Snacka om o ha sitt liv på schema! Behøver ju inte tænka på så mkt annat æn æn læsa iaf!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback