julbordstider


Vouge brazil sep 2009

Nu ær det julbordstider, inte en chans att bara gå ut på stan en lørdagkvæll och hoppas på bord någonstans. Helt omøjligt. Vi ska ha julbord med jobbet på lørdag! Det længtar jag till, hoppas det bara blir gratis alkohol, før pank som man ær har man inte helt råd med å dricka ute en hel kvæll.. Tænkte på en sak hæromdagen, om man ska direkt øversætta julbord till engelska blir det christmastable.. hehe, kul ord. Jag har iaf funderat ut redan vad jag ska ha på mig, jobbar till kl 16.00 så har inte så lång tid på mig. Blir svart, såklart. Om jag hade haft denna klænningen øver hade det garanterat blivit den, men den ær inte att se i min garderob. Lite læskig sminkning på denna plåtningen tycker jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback