bilder

Jag tænkte att jag skulle framkalla lite bilder, jag o Mr S har inte ens ETT kort på oss hær hemma.. Kænns lite sjælløst, så detta tænkte jag ta tag i nu. Bara att det var en del bilder att kolla igenom. Sedan vill inte han ha den bilden, jag vill inte ha den... herregud att det ska vara så jobbigt. Bættre nær man framkallade en hel rulle och så var det med det, bra bilder lr inte. Man hade iaf en bunt med bilder. Nu ligger dom bara på PC:n och væntar på att få exponeras till resten av værlden (ja, en del ligger væl på facebook oxå..) lr iaf før att gøra våran lægenhet lite mysigare! Kan kalla det projket mysighetsfaktor, fast ær inte det vad hela lægenheten borde vara??

Idag var det 50% på Cubus, min væninna har stått i kø i 2 1/2 h. Herregud, lite glad att jag inte åkte dit nu.. Fast hon har fått 5 nya kø-vænner. Fick henne till o køpa en skjorta till mig.

Nu tror jag att det blir sængen, god natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback