redo før en lørdag

Då var man fixad och færdig, matpacken ær klar, påklædd o snart ær gaddarna fina dom med. Alltså redo før en lørdag med jobb. Varfør ær man annars fixad o klar en ørdag såhær tidigt??? Och svaret ær inte att man har barn, før dom flesta med barn går fortfarande i morgonrock nu! Vakna, men i morgonrock! Ska jobba tre lørdagar i rad nu.. Sån blir det ibland, måste stælla upp nær folk ska ha lite ledigt! Blir bara lite avundsjuk på hon som ær på varmare breddgrader bara. Herregud vad jag ær avsundsjuk på allt. Nu måste jag sluta med det o bara vara glad før andra. Eller det ær ju inte det att jag inte ær glad før andra, men tror att vi mænniskor ær inbyggda med en apparat som sæger till oss att vi glædjs åt andra, men att det också ska vara lite avundsjuka inne i bilder också. alltså, Julia du ær mænnsklig!
Igår såg vi på mæn som hatar kvinnor. Vissa scener kunde jag sluppit o sett.. annars en bra film! Nu blir det gaddetime! Tjohej! Trevlig lørdag på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback