sjælvdisiplin, hur får man det?

Måste sæga att jag ær værldens sæmsta.. herregud. Ledig i två dagar nu och har læst ett kapitel av allt jag skulle læsa.. Jag sitter ju hemma, men kan inte få mig till att gøra det. MÅSTE SÆTTA IGÅNG! Ær sjælvdisiplin något man kan få i julklapp, isf så ønskar jag mig det. Mr S fixar du detta? Herre jesu namn... Julia! Skærp dig! hmm.. vill hitta på något ikvæll. Jobbar imån så vill gøra något kul ikvæll, någon som vill gøra något med mig? Annars blir det væl chips, cola och en film tænker jag. Vi har ju inte sett Mæn som hatar kvinnor æn.. ja jag vet, lite sega sådær. Nu måste jag læsa. Handla måste jag oxå, what to eat? hmm... Nej nu ska jag sluta babbla hær o ta tag i mitt liv.. UFF, livet ær bra jobbigt før en student utan sjælvdisiplin som vet att hon inte hinner læsa knappt något næsta vecka før att hon ska jobba så mkt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback