ebay vs modekungen, chicy etc

Har nu lært mig en stor sak efter att ha surfat så mycket på ebay som man gør. Ex Modekungen.se, chichy.se, glitzy.se o fashionlove.no dom har alla varer som finns på ebay, før en bråkdel av pengarna. Ett ex ær de skorna som jag køpte igår, dom begie, modekungen.se ska ha 599:- (eller nu 499:- på rean) før dom utan frakt, jag betalade då 210 NOK før dom (c:a 235:- SEK) inkl. frakt. Så min rekommenation ær att om man orkar surfa lite extra så gør det. De flesta varerna som ær asiatiska som det ær på dessa sidorna (o øverallt i værlden...) kan man få før en bråkdel av pengarna om man bara vill. Och inte nog med det, men man behøver inte ta førsta bæsta vara man finner på ebay heller, før antagligen med ett litet annat søkord finner man varan ænnu billgare igen.. Ebaysæljarna sloss ju mot varandra också! Jag tænker iaf fortsætta med detta, visst ær det jobbigare att returnera varer om man køper via ebay, men vi handlar ju bara at vi ær sækra på sant? Jag køper ex aldrig byxor, men væskor, scarfar, trøjor etc ær det ju bara att køra på med. Herregud jag borde få bli ambasadør før ebay, så mkt gott jag sæger om den sidan. BTW så har det ju kommit en international sida nu så man kan bestæmma språk och liknande. Testa vet jag.

Kommentarer
Postat av: Ellen

Men när man handlar på ebay. Är inte frakten dyr? Eller hur mycket brukar den kosta för dig?

Postat av: Josefine - mamma till Hugo

hur hittar man typ modekungen kläder på ebay??

2011-08-23 @ 22:32:08
URL: http://joosefinea.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback