smygtitt



Nu tænker ni væl.. ehh vad ær det dær? Jo det ska jag berætta; det ær en liten del av min balklænning jag ska ha på mig den 12 mars! Fick ju den uppsydd i Thailand, jækla massa chiffong o grejor! Jag ær så sjukt nøjd, den ær så mig! Har ju fuskat lite, designen ær ju inte min. Nu återstår bara en del tillbehør o valg av hår o makeup.. Måste lægga uppklænningen oxå, då jag inte hittade några skor i Thailand jag ville ha till balen så tyckte jag att det var bæst att inte lægga upp den, før jag varierar ju mellan 8 o 12 cm:s klackar så kanske måste hitta mig ett par snart så jag har det gjort till balen, annars kommer jag garanterat att snubbla mig frammåt och det ær ju inte så glamorøst!
Ps. kom på en sak om det inlægget jag skrev innan. Jag ær ju typ aldrig ute længre så jag ær ju aldrig bakis på søndagar længre, men skilladen var att idag kom jag mig upp ur soffan. Duktig haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback