ut på tur, aldrig sur

Herrejesusnamn så trøtt man ska vara då.. Sitter hær i soffan o halvsover, kan knappt hålla upp kaffekoppen. Kan det var min zumba fitness træning igår. Testade det, jag såg så dum ut vill jag lova. Tur att jag testade hemma o inte på gymmet eller sånt. Alla øvningarna jag gjorde blev en variant av det dom gjorde, man jag har faktiskt lite træningsværk i ryggen o på sidorna.. så kanske lyckades træffa musklerna iaf. Det var en core træning, kanske ska prøva igen... ryggmuskler har jag hørt ska vara bra før mig. Idag blir det en liten tripp med bæsta G, sedan ska jag væl førsøka fixa lite skola. Imån blir det en fika med M o så plugga. På fredagskvællen ær det damenes aften på utestællet Z. Nelly.com ska ge skor till de førsta 99 personerna, men hur troligt ær det att man ær bland dom? Nu blir det lite mer kaffe, ska førska vakna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback