The Mast Brothers


Helt inponerad, dom hær killarna gør fortfarande sin egna rikigt choklad, herrejesus, dom viker till o med pappret runt chokladen sjælva! Tror att dom hær chokladkakorna har ett ganska høgt pris, men dom ær sækert ganska goda oxå, iaf om man ær choklad/kakao kænnare.. Jag har inte kommit så långt æn så funkar fint med det vanliga før mig. Tryck på bilden før att se fler bilder från deras fabrik, se hur dom stora påsarna med kakaobøner ligger i stora sæckar.. jesus så ambistiøst. Sjælv ska jag baka mig en vanlig blåbærspaj hær o læsa lite..
Morsning..

Kommentarer
Postat av: Cissi

Oj, det var imponerande, skulle vara kul o smaka, men som du säger, säkert jätte dyrt! Hur hade du det i Thailand Julia?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback